
"2000 Watts"
Bass note, treble, stereo control, how low you go
Just enough to make your juices flow
Press play, don't stop, rotate, too hot
You feel I'm real
I'm everything you need, so tell me what's the deal
[CHORUS]
2000 Watts, 8 ohms, 200 volts, real strong
Too much of that, fuse blown
Be careful what you say don't overload
2000 Watts, 8 ohms, 200 volts, real strong
Too much of that, fuse blown
Be careful what you say don't overload
3D, high speed, feedback, Dolby
Release two or three, when I reach I can go 'til I hit my peak
Compact steelo, chico, D-Lo, highpost lady
Shorty really wanna be there for me
[CHORUS]
[AD LIBS]
[CHORUS OUT]
Bass note, treble, stereo control, how low you go
Just enough to make your juices flow
Press play, don't stop, rotate, too hot
You feel I'm real
I'm everything you need, so tell me what's the deal
[CHORUS]
2000 Watts, 8 ohms, 200 volts, real strong
Too much of that, fuse blown
Be careful what you say don't overload
2000 Watts, 8 ohms, 200 volts, real strong
Too much of that, fuse blown
Be careful what you say don't overload
3D, high speed, feedback, Dolby
Release two or three, when I reach I can go 'til I hit my peak
Compact steelo, chico, D-Lo, highpost lady
Shorty really wanna be there for me
[CHORUS]
[AD LIBS]
[CHORUS OUT]
Piesa e linkuită la fotografie. N-a mai apucat să facă filmuleţe pentru Invincible, mari cretini sunt ăia care... ştim noi (dar acum ştiu să profite, de le-ar sta în gâtlej). Gata, ascultarăţi? Nu-i aşa? Încă o dovadă că putea face cu vocea cam ce i se năzărea (de la voce normală la tot ce vrei): solo şi background vocal, - cu menţiunea că, de data asta, additional backing vocals e Teddy Riley. Şi orchestraţia (că nu ştiu cum să-i spun combinaţiei de sunete) - jos pălăria, şi-acum, după opt ani. A "umblat" şi el la keyboards (scrie pe album că a făcut programări suplimentare, ca să zicem aşa). Doar când citeşti ce operaţiuni s-au făcut numai la piesa asta şi-ţi poţi da seama cât de mult s-a muncit şi - eventual - cât timp.
Uite: înregistrarea piesei a fost făcută de Teddy Riley şi George Mayers - în două studiouri (din Norfolk şi Miami), editarea digitală - Teddy Riley şi George Mayers, la additional keyboard programming a mai lucrat, alături de Michael Jackson, şi Brad Buxer; mixajul a fost făcut de Bruce Swedien, Teddy Riley şi George Mayers. Aşa se explică, din nou, de ce scotea câte un disc atât de rar. Şi cu atât mai mult mă întreb cum o să sune albumul "This Is It", făcut în grabă - poate se mizează pe naturaleţe?
Uite: înregistrarea piesei a fost făcută de Teddy Riley şi George Mayers - în două studiouri (din Norfolk şi Miami), editarea digitală - Teddy Riley şi George Mayers, la additional keyboard programming a mai lucrat, alături de Michael Jackson, şi Brad Buxer; mixajul a fost făcut de Bruce Swedien, Teddy Riley şi George Mayers. Aşa se explică, din nou, de ce scotea câte un disc atât de rar. Şi cu atât mai mult mă întreb cum o să sune albumul "This Is It", făcut în grabă - poate se mizează pe naturaleţe?